Kittyböcker

Nu har jag varit ner på posten och ÄNTLIGEN fått hämta mina 3 böcker!
Det tog ett tag... Jag började maila med säljaren 15/6...

Nu har jag i alla fall fått hem:
  • Bröderna Hardy och Kitty i dubbelmysteriet
  • Kitty och den vilda hingsten
  • Kitty och varuhusmysteriet (stor)
Jag väntar dessutom på Kitty och tjuvgömman som en annan säljare postade till mig i förrgår ^^

Så nu fattas bara:
  • Kitty och fallet i Yellowstone
  • Kitty och damen med lyktan
Sedan har jag alla små :) Dessa två är dock lite svårare... Den första har jag aldrig sett någonstans och den andra hittar jag bara som nyare upplaga, i större modell och det funkar ju inte... Menmen, jag får leta vidare :D Nu är det inte långt kvar i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0