Kväll med Becca

Idag så mötte jag upp Becca efter jobbet :)
Vi gick till Tasty's och åt middag och sedan var vi på Bio i Jakan och såg senaste Potterfilmen ;)
Den var bra. Jag kom dock inte ihåg så värst mycket av boken, vilket var både bra och dåligt ^^ Det innebar att jag inte vet om det var sanningsenligt eller inte, men samtidigt kan jag ju inte bli besviken eftersom jag inte kommer ihåg hur det borde vara! Som film var den bra i alla fall. Vi såg den i 3D, men jag vet inte om det gjorde något för att förhöja filmen.



Visste ni att jag förut blev kallad för Hermione?
Jag tycker dock inte att vi är så lika längre, men vi var det när vi båda var yngre.
Det kan jag hålla med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0