Min dag

Den här lördagen har varit bra :)

Idag så har jag tagit det lugnt på morgonen. Försöker bli frisk innan resan till Rom ;) Så då åt jag frukost med mamma och Johan, badade, läste och så. Jag läste ut boken Frost. Den var mycket bra! :D Hoppas uppföljaren kommer på svensk pocket snart ^^

Sedan åkte jag till Årstaberg och mötte Levi och David där för lite glass ^^ Jag tog choklad, kardemumma och kokos. Gott! Det var billigt också. 35 kr för 3 stora kulor ;)

Efter det åkte jag och Levi till Gamla stan, vandrade lite där och vandrade sedan över till Söder där vi åt thaimat och såg Poppers pingviner :) Den var helt ok. Jim Carey var bra som vanligt.

Nu ska jag avsluta här och sedan ska jag umgås med Levi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0