Resenerver eller vad?

Så, då var man uppe och nybadad...
Har sovit lite oroligt, har väl tänkt för mycket som vanligt. Så då tar det ett tag att somna...
Är lite nervös för resan, men Levi säger att det kommer gå bra och jag hoppas att han har rätt. Jag är inte så bra med nya saker. Jag gillar invanda rutiner, där jag känner mig säker. Men så kan man inte leva hela tiden, för då provar man aldrig på något nytt.

Nu ska jag väl äta något, sedan ska jag borsta tänderna så jag kan packa ner tandborsten (det sista som ska ner) i resväskan. Sedan ska Levi iväg och fixa en reseförsäkring. Vid 14 åker vi till Arlanda och 16.10 ska flyget lyfta. Nervous!

Wish me luck! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0