Tjugoförsta dagen på sommarjobbet

Idag har jag jobbat 8-17 och jag gick med Jessica.
Idag gick jag akut/pol och det har varit ganska lugnt. Jag har tagit blodprov, assisterat, rengjort öron, vägt, tempat, tagit in på rummet, skrivit journal, hjälpt till vid röntgen, suttit i telefon, suttit i reception, tagit betalt, förberett för avlivning, förberett för vaccination etc.

Det var som sagt ganska lugnt idag :) Typ nästan inga akutfall när vi var på akuten och sedan lagom med bokade patienter som tog inte allt för lång tid att ta hand om ;)

Jag läste även ut I taket lyser stjärnorna på lunchen :) Den var mycket bra, men sorglig :'(

Nu ska jag gå och duscha av mig dagens arbete och kvällens matos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0