Tjugotredje dagen på sommarjobbet

Idag så jobbade jag 9-18 och hade hand om stationärvårdsavdelningen och sköterskelistan.
Dagen idag var the day from hell >.<
Vi hade verkligen massor att göra! Jag hade fyra inneliggande som det skulle göras massor med. Det vällde in massor med akutpatienter och det ringde massor på telefonen.

Jag:
  • Hade hand om mina 4 inneliggande patienter
  • Hade hand om personaltvätten
  • Hade hand om sköterskelistan
  • Bytte av i telefon
  • Bytte av i reception
  • Hjälpte Tina städa av inne på operation
  • Hjälpte till där det behövdes
Så jag hann inte med någon fredagsfrukost :(
Vi hade dessutom en ganska dålig katt som låg inne eftersom den legat klämd under en rullstolsramp i 2 dagar :( Så den hade veteriären gällande vad som behövdes göras. Den hade dessutom ett sår i rumpan där det krälade runt små larver :( Uek! Det var inte så mysigt att tempa den...

Men jag har i alla fall överlevt dagen och ska snart till Levi för att äta och imorgon ska vi ut och segla.
Wohoo!!! Helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0