Första dagen på sommarjobbet

Idag jobbade jag 8-17 och jag gick med Eva.
Eftersom Eva är ögonlysare så hade vi en del ögonpatienter, men det har även hunnit bli en del blodprover, assisterande osv. Min största uppgift för dagen var dock att jaga på veterinären och leta efter henne, men det gick bra.
Dagen började även med något jag såklart inte sett på praktiken ^^ Glukosblodprov med sådana där sticks, men jag fick hjälp av Amelie så det gick bra :)

Jag fick mig en sax och en peang idag ^^ Så nu tilhör jag personalen ;) Just nu har jag även eget skåp, men från och med nästa vecka ska jag dela skåp med min kursare Moa som också ska jobba på Västerort i sommar.
Det var dessutom bjudlunch idag. Så idag var det lyxigt!

Det kändes bra att vara tillbaka :) Det kändes inte som jag varit borta alls typ. Mysko det där...
Nu har jag i alla fall invigt sommarjobbandet för i år ;) Så då är det bara 32 dagar kvar ^^

Jag har ju dessutom höjt min lön från förra året med 5 kronor/timma ;) Det är najs! Pengar, nya erfarenheter, ny kunskap och en grej till att skriva i mitt CV. Det är riktigt najs!

Nää, nu ska jag ta och stänga ner så jag och Levi kan bege oss hem till mig till fots så han får fota med sitt nya objektiv. Han är överlycklig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0