Gårdagen och idag

Igår så blev det ingen klättring ;) Vi gymmade istället. Jag ville inte klippa ner naglarna nu när jag får ha långa i en vecka till ^^

Sedan knatade vi runt lite på stan och sedan blev det god middag á la Levi ;)

Idag så skriver Levi tenta, han började vid 8 och vi var uppe vid 7 redan. Jag skjutsade honom och hans gigantiska lass med böcker till tentasalen. Så nu är det bara att hålla sig sysselsatt till 13 då tentan slutar. Jag pratade lite med en kompis från låg-högstadiet igår, men hon var såklart inte här just i helgen :/ Det var då typiskt! Men vi ska försöka ses nån annan gång istället. Sedan ska jag ju vara här en del i höst då jag har praktik här ;)

Nu ska jag fixa lite (kanske spela Sims 3 eller läsa) så får vi se vad som händer senare. Ska kanske handla något åt bror och far på Biltema, packa lite av Levis grejer och sedan blir det att åka hemåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0