Helgen

Lördag
Igår så var jag och Levi på väg till stan men ändrade oss eftersom det var så äckligt varmt... Så vi tog en fika på Wayne's coffee istället ;)



Macka med mozzarella, parma och grönsaker samt iste

Sedan var vi en tur till Kallhällsbadet och bättrade på brännan, läste och badade i lite drygt en timma.



Kallhällsbadet

Efter det åkte vi hem till honom, duschade av oss, läste, åt god middag och såg på film.
Jag läste ut och såg filmen 127 timmar som handlar om Aron som fastnar med handen mellan en fallande sten och en kanjonvägg i Utah. Han får ta till drastiska åtgärder för att komma loss... Jag kan fortfarande få rysningar när jag tänker på det med tanke på att det är en sann historia... Man kan inte riktigt förstå vad man är kapabel till i trängda situationer.



Boken var bra, men inte filmen...

Söndag
Idag så var jag upp 7.15 för att vi skulle åka med Viking Line till Åbo på en dagskryssning :) Vi åkte med 9.30-turen och kom hem 14.00.
Vi har ätit stor brunchbuffé, umgåtts, tagit det lugnt och handlat (ytterst) lite i tax free-shopen.



Rosella som vi åkte med idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0