Igår och idag

Både igår och idag så har jag tagit det lugnt och njutit av att vara ledig :)
Igår så var jag och Levi till Ängsjö en stund och solade och läste, sedan så tittade vi lite på tv, tog en promenad runt Jakan och läste lite till. Så igår läste jag ut Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow. Den finns även på film (går på bio nu) och heter då Water for elephants.

Idag så har jag, Levi och mamma varit till Kallhällsbadet och solat och läst. Jag läste ut en Kittybok medan vi var där och så har jag även tagit årets första bad ^^ Det var lite kallt till en början men sedan vande man sig ;) Det är ju så skönt att svalka sig när man legat i solen och stekt.
Efter det så var vi hem och fräschade upp oss och sedan gick jag & Levi en promenad och sedan tittade vi på Top Gear. Sedan skulle han hem för middag och jag åt middag hemma :)

Nu ska jag bara sitta en liten stund till vid datorn, sedan ör det dags för utomhusträning med F&S borta vid simhallen ;) Får se hur mycket mitt cp-knä pallar bara... Det är för jäkla dumt alltså :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0