Röda Converse

Igår var jag och Levi in till stan och vandrade en sväng.
Jag hittade mig då ett par nya godingar till min lilla skara av Converse ;) Jag var dock lite wild och valde inte mina älskade Hi-Tops utan det blev ett par låga istället. Man måste ju se till att det är sommar och varmt ute och då är ju dessa lite bättre anpassade än mina vanliga ;)
Jag är dock väldigt glad att jag ha små fötter ibland, för jag hade inte köpt dem om jag inte kunnat ha barnstorlek... Barnstorlekarna var bara hälften så dyra som de för vuxna ^^ Så jag är mycket glad att jag har storlek 35 i mina Converse.



Mina röda godingar ^^

Då har jag alltså:
  • 1 par vinterconverse i brun mocka med extra högt skaft
  • 3 par vanliga Hi-tops - Ett par grå, ett par ljusblå och ett par svarta med blå flames
  • 1 par röda Low tops
Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0