Sjätte dagen på sommarjobbet

Idag jobbade jag 9-18 och hade hand om stationärvårdsavdelningen.
Jag hade dock bara en inneliggande patient så det var inte så mycket att göra (dessutom fick jag inte ens göra hälften...). Jag rastade och matade vovven i alla fall och fixade direktregleringen. Det andra fick jag hjälp med.
Jag hade dock fullt upp ändå. De andra hade personalmöte så vi vikarier fick ta hand om kliniken. Jag och Moa, min klasskompis som också ska jobba där i sommar, fick sitta i receptionen plus att jag hade hand om telefonen också. Det gick bra :) Sedan har jag skött personaltvätten, den vanliga tvätten, suttit i telefon, tagit blodprov på en kisse och städat m.m.

Efter jobbet var jag och Levi till gymmet och nu ska vi gå och bada av oss efter att ha ätit lite ;) Sedan är det väl dags att göra sig i ordning för sängen och ännu en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0