Tolfte dagen på sommarjobbet

Idag så har jag jobbat 8-17 och jag gick med Claes.
Jag har gått på akuten och sedan bokad + akuten på eftermiddagen (en veterinär var till läkaren). Så idag har jag röntgat, hjälpt Moa med blodprov (vi gav så många av blodproven som möjligt till henne idag så att hon får öva inför när hon ska gå ensam från och med nästa vecka), assisterat, förberett för vaccinationer, skrivit journal etc.

Det gick bra idag :) Vi klarade oss, men ibland låg vi lite efter ;)

Efter jobbet var jag, mamma och pappa till den nya thairestaurangen i centrum :) Jag åt Paneangcurrygryta med scampi ^^ Gott! Sedan var vi en snabbis till stäket och kollade på fina gamla bilar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0