ADHD

Jag tror seriöst att Tristan har ADHD -.-

Det finns väl ingen mer energisk, galen och där det man säger går rätt ut genom det andra örat fortare än på honom...

De senaste 2-3 dagarna har han snott disktrasan, diskborsten, brödpenseln, mina strumpor och så har han försökt komma in i min ryggsäck för att sno lådan med chokladkaka. Han har såklart inte försökt att ta grejerna bara en gång utan upprepade gånger... Han har dessutom hoppat upp på diskbänken ett 40-tal gånger ungefär >.< Dessutom har han gnällt mer än vanligt och jag börjar bli lite trött på att bli skriken på :/

Jag tror enkelt att han är hyperaktiv och går på högvarv hela tiden. Det känns så i alla fall. Theo var galen som liten, men Tristan är i en klass för sig...



Denna bild demonstrerar väl hur knäpp min misse är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0