Ännu en dag är över!

Nu är ännu en dag över :D
Det har varit mycket att göra idag så det ska bli skönt att sova nu om ett tag ;)
Elin kom hit en stund och vi pratade lite och jag fick veta hur det blir imorgon då jag ska passa Diego. Det ska bli kul. Jag hoppas på fint väder också, för då blir det ju så mycket mysigare med promenader.
Jag har dessutom tittat på House med Levi :)

Måndag: Fall-Seminarium 9-16 + Tentaplugg
Tisdag: Artikel-Seminarium 9-12, Praktiska examinationer 13-? + Tentaplugg
Onsdag: Passa Diego + Tentaplugg
Torsdag: Tvätta 7-12, Vaccinera Theo 10.50, Packa + Tentaplugg
Fredag: Tenta i anestesiologi 9-13, Packa det sista, Städa

Nu ska jag prata vidare med Levi, fixa allt inför sängen och kanske läsa lite till beroende på när vi slutar prata.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0