Dagens plugg

Idag har blogg.se legat nere så jag har inte kunnat blogga innan :/

Jag har i alla fall tränat muntligt på de praktiska examinationerna på förmiddagen och på eftermiddagen har jag läst det sammanfattande häftet, gjort en lista på allt som vi har i denna kurs (föreläsningar, övningar, PBL och uppgifter) för att få lite överblick och reciterat de praktiska examinationerna för Levi som kollade om jag kunde dem muntligt.

Jag har tagit det väldigt lugnt, haft sovmorgon (så gott som det gick efter att ha blivit väckt 4.00, 4.45 och sedan blivit terroriserad på morgonen), smsat med Levi ♥, rengjort en kattlåda och fyllt på med ny sand och pluggat.

En skön och lugn dag helt enkelt ;) Fint väder var det också! Så jag satt en stund på balkongen, tills jag blev utstirrad av katterna genom fönstret... Då gick jag och hämtade deras koppel och tog ut dem en liten stund :) Tristan tyckte att det var lite läskigt med alla ljud, samt dampade på kopplet -.-

Imorgon är det halvdag. Fast det skulle egentligen vara heldag, men vår lärare blev sjuk så nu är kommunikationskursen över ^^ Jag har redan satt in alla kommunikationspapper i pärmen ;)

Nu är det alltså bara anestesiologikursen kvar, och det är inte så bara ;) Det är dock inte så många föreläsningar kvar. Det är mer examinationstillfällen...

Nu ska jag se om jag kan läsa på något mer idag, sedan ska jag förhoppningsvis prata lite med Levi och sedan ska jag sova ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0