Dagens skola

Idag så har vi haft mycket skolgrejer :)
Som många dagar denna vecka.

Först så hade vi artikelseminarium på förmiddagen då vi diskuterade 3 artiklar utifrån frågor som vi fått svara på i förväg :) Det gick bra. Jag fick en fråga och svarade på/la till lite saker frivilligt.

Sedan var det praktiska examinationer uppe på KTC där vi först hade genomgång av operationstvätten klockan 13.00 och denna gång fick vi handfasta tips på det runt omkring tvätten (vilket var det vi hade misslyckats på första gången). Så då gick det bättre. Det var min tur ca 14.15 och jag klarade det på första försöket nu när jag fått veta de där nya sakerna.
Innan det var min tur att göra operationstvätten så gick jag och valde ett steriliserat paket som var korrekt steriliserat, märkt etc. Det gick också bra den här gången då det inte var någon tidspress och man hann titta på paketen ;) Inte ha 8 sekunder på sig och bara inte se någonting... Det var något paket som inte hade uppnått rätt temperatur i autoklaven (ingen indikatormarkering), något som var blött, något som falsen gått upp på och något som inte var korrekt märkt.

Så nu är det över! :D

När jag kom hem så såg jag att vi hade vi fått lite feed-back på kommunikationshemtentan per mail och jag fick bra kommentarer och en 4a. Mailade tillbaka till Sylvia och frågade om betyget på kursen, eftersom jag fått en 4a (hemtenta) och en 5a (inlämningsuppgift) och hon sa att hon skulle återkomma när de bestämt det totala betyget :) Så då är det bara vänta och se ;)

Nu ska jag fortsätta med tentaplugget ett tag innan det är dags  för middag ;) Katterna dem har redan ätit dem, så nu kanske de kan låta mig få plugga i fred...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis:)

2011-03-15 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0