En dag till är över!

Det går framåt, ännu en dag är över :)
Idag har jag varit i skolan mellan 9 och 17 och haft seminarium och genomgång inför tentan. Efter det har jag läst igenom materialet för vätsketerapi och avlivning, tittat på Top Model, packat alla kläder förutom det som ligger i tvätten och pratat med Susanne om sommarjobbet.

Imorgon är också en tuff dag, men sedan blir det lite lugnare igen :) Om man kan säga så när man har en 9 Hp's tenta på fredag...

Måndag
: Fall-Seminarium 9-16 + Tentaplugg
Tisdag: Artikel-Seminarium 9-12, Praktiska examinationer 13-? + Tentaplugg
Onsdag: Passa Diego + Tentaplugg
Torsdag: Tvätta 7-12, Vaccinera Theo 10.50, Packa + Tentaplugg
Fredag: Tenta i anestesiologi 9-13, Packa det sista, Städa

Nu ska jag i alla fall fixa mig och fixa lite med annat (man måste ju få vara ledig någon gång) och sedan ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0