Första helt lediga helgen på länge

Den här helgen har varit den första helt lediga helgen på länge ;)

Jag har fixat med alla grejer, packat upp och spridit ut dem i rummet och resten av lägenheten. Sedan har jag varit ute på promis, varit på IKEA och fixat galgar så jag kunde hänga upp allt i garderoben, städat och rensat på rummet, varit till Levi, kollat på Bolt, läst, fikat på Tasty's, ätit gott och tagit det lugnt.

Imorgon börjar praktiken :) Det ska bli spännande! Jag börjar klockan 9.00 med introduktion.
Så nu ska jag fixa lite, sedan blir det sängen! Tråkigt att sova utan Levi bara :( Man hinner gå tillbaka till gamla vanor på bara en natt eller två... Har jag liksom ens varit i Skara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0