Glada besked :D

Idag har jag fått lite glada besked :D

Först så hittade jag ju 3 små kittyböcker (som jag samlar på) samt några stora som jag köpte av en tjej på tradera. Hon var mycket trevlig och jag sa i förbifarten att jag nu bara saknade 15 stycken och då undrade hon vilka jag saknade. Jag listade upp dem som jag inte hade och det visade sig då att hon hade 8 av dem! Jag köpte dem av henne på momangen!

Så nu ska hon skicka 11 små och 6 stora kittyböcker :D Jag håller även på att buda på 3 till som jag inte har. 1 har jag högsta budet på, medan de andra 2 (som är i ett "paket") blev jag just överbjuden på :/ Vet inte hur högt jag vill buda på dem... Det är liksom 2 böcker i paketet som jag vill ha och 2 som jag inte vill ha... Tyvärr så har jag aldrig sett de här 2 böckerna förut så det känns ju dumt att sumpa chansen... Får se hur det går helt enkelt!

Sedan så blev jag uppringd när jag vek tvätt nere i tvättstugan och då var det en möjlig arbetsgivare till sommaren ^^ Hon driver ett hund- och kattpensionat och hunduppfödning i Råby/Bro (nästan där min kompis Becca bor).
Hon hade läst igenom min CV och jag hade mailat henne och berättat om mig själv och hon tyckte att det lät bra och ville prata lite med mig och att jag skulle komma dit och titta och så. Sedan ville hon även att jag skulle testjobba lite i maj och så har hon redan börjat att prata om att hon ville att jag skulle jobba halva juni, hela juli och i början av augusti och att jag skulle få ta hand om allt, tillsammans med hennes mamma när hon åkte bort i juni/juli... Det känns ju positivt :) Hon verkar ju ha tänkt att jag ska få jobb där i sommar ;)

Det är skönt när man får glada besked ^^ Så nu hoppas vi att allt löser sig på bästa sätt, tack! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0