Hund?

Alltså, jag tror jag fick fel. Jag fick inga katter, jag fick små hundhybrider!
Hur många katter tuggar på saker, bär runt på saker och ska provsmaka allt?
Jag vet inte om så många fler än mina två... Fast Tristan är värst!


Imorse hittade jag min orangea överstrykningspenna, under kylskåpet! Med ett lock som var väldigt tuggat på...
Hur ser lådan som böckerna kom i igår ut nu, tror ni? Tuggad på alla hörn kan jag säga...

Något utav det värsta: Hur ofta får man se tuggmärken på filmfodralen eller böckerna? Jag har några stycken filmer som Tristan tuggat på, samt att han precis skulle ta och bita på en film som jag tog ut ur hyllan medan jag satt bredvid... >.< SUCK!!! Dessutom så har han och Theo hjälpt till att tugga på nästan alla mina Twilightböcker, samt att Tristan nyligen skapat bitmärken på min anestesiologi bok och Människans fysiologi.

Det allra värsta var dock när han tuggade sönder mina hörlurar, bär han bet på datorn(!) och på telefonen! Hörlurar fick jag köpa nya, för de var helt massakerade och inte i komplett, fungerande skick, så att säga... Datorn har numer märken efter 2 hörntänder på vardera övre hörn och telefonen klarade sig, han punkterade bara skärmskyddet jag hade då plus att skalet på baksidan fick sig två gropar.

...

Theo är inte helt oskyldig hon heller, men inte lika knasig som Tristan som tuggar på precis allt. Man kan ju undra om han kollar om det går att äta? För han är ju ett riktigt matvrak! Eller om han vill ha uppmärksamhet?

Kan ju dock hoppas att han slutar tugga på grejer för just nu kan man ju inte lämna vad som helst framme.
Dessutom är han ju totalgalen i plastpåsar! Igår tog jag fram cashewnötter som jag hade i en påse och han hoppade upp och försökte sno den ur handen på mig! Han vaktade den sedan hela tiden och försökte sno den så fort jag la den på vardagsrumsbordet... När han inte fick sno den så försökte han sno min myntpåse... När han inte fick sno den så snodde han något papper som jag hade framme och tuggade på det istället.
Han är en riktig liten skata! ^^ Men go är han, tokstollen ♥

Saker som dåren snor innefattar:
  • Bh:ar
  • Strumpor
  • Hårsnoddar
  • Pennor
  • Påsar
  • Allehanda ätbara saker
  • Öronproppar
  • Örhängen - Till och med när de sitter i örat!
  • Tejprullar
  • Måttband m.m.



Min lilla katthemskatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0