Kvällen

Det blev inte så mycket pluggande när jag sa det sist.
Elin smsade precis efter och sa att de precis kommit tillbaka från Göteborg och att hon skulle komma över och hämta Digge. Det slutade med att hon gick typ 19.45 ^^ Det gjorde mig inget för det var mycket trevligare än tentaplugget ;)
Jag har pluggat lite efter det, ätit, tittat på Arga snickaren och Grey's anatomy(!) och nu ska jag bada, bädda och läsa lite till ;)

Imorgon blir det tvätt (7-12) och tripp till veterinären (10.50) med Theolin som ska vaccineras. Elin var snäll och erbjöd sig att skjutsa mig och Theo fram och tillbaka ^^ Najs! Samt mera tentaplugg! Usch!

Måndag: Fall-Seminarium 9-16 + Tentaplugg
Tisdag: Artikel-Seminarium 9-12, Praktiska examinationer 13-? + Tentaplugg
Onsdag: Passa Diego + Tentaplugg
Torsdag: Tvätta 7-12, Vaccinera Theo 10.50, Packa + Tentaplugg
Fredag: Tenta i anestesiologi 9-13, Packa det sista, Städa

Nu ska jag gå och fixa lite.
Höres imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0