Musikutmaning - Dag 7

En låt som påminner om tuffa tider, som jag fortfarande får den ”där känslan” av:

 

Den här låten påminner mig om när jag var arg och ledsen över simningen. Jag lyssnade mycket på den då och skrek tillsammans med Chester...

Det var när allt bara var skit för att alla kompisar skulle flytta upp till en annan grupp och jag skulle få vara kvar eftersom jag varit sjuk i körtelfeber en månad... Då var jag riktigt arg och ledsen. Både för att mista alla kompisar men även för hur de annonserade det i gruppen. Jag gillade verkligen inte mina före detta tränare efter det...

Jag fick dock några utav mina bästa tränare någonsin efter det, som gjorde att jag kom framåt, men att mista kompisarna var tufft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0