Musikutmaning - Dag 8

En låt som påminner om en speciell dag:


 

Lite otippat kanske ^^ Men den påminner mig om när jag vann Dressyr-KM 2007 med Flisan ♥

Den spelades när jag red mitt program och jag satt och sjöng/nynnade med samtidigt som jag skumpade runt där på banan. Det var en bra distraktion från nervositeten, särskilt när 3an började med att skygga för domarbordet det första hon gör när vi kommer in (medan vi väntar på startsignal...) Hon ville verkligen inte gå förbi det först, men jag lurade henne genom att göra en cirkel varje gång hon skyggade och helt plötsligt hade vi passerat domarbordet utan att hon hunnit fatta det. Sedan var det inga problem ;)

 

 

Felicia III ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0