Nya hårfärgen

Jag var ju som sagt till frissan igår och kom därifrån inte helt nöjd :/
Jag bad om en mörkt brun färg med lite rött i, typ koppar, och jag kom därifrån med svartbrunlila och utväxten skiftar i lila/rosa enligt mig :/ Han påstår att det kommer bli snyggt och att om jag inte är nöjd efter 2-3 tvättar får jag komma tillbaka och färga om... Jag tycker att jag påminner om de där äldre damerna som färgar sitt hår i grälla färger för att det ska synas att de färgat håret...
Det kanske blir bättre efter några tvättar också för när jag tvättade håret nyss så var vattnet alldeles brunlila...

Ibland ser det bra ut, men när solen/lampor lyser för starkt mitt uppe på huvudet så ser det så där lilarosa ut... Jag gillar inte rosa :S Jag som ville ha en naturlig färg.



Får väl se hur det blir senare...
-
Det blir ju typ alltid fel när jag ska färga håret, det blir aldrig som förväntat...

Kommentarer
Postat av: moster

När blev din färg någonsin så som dom säger enligt färgkarta ????????Men jag tycker att du ska gå tillbaka för KUNDEN HAR ALLTID RÄTT!

2011-03-09 @ 20:37:14
Postat av: moster

När blev din färg någonsin så som dom säger enligt färgkarta ????????Men jag tycker att du ska gå tillbaka för KUNDEN HAR ALLTID RÄTT!

2011-03-09 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0