Påbörjad packning

Nu har jag påbörjat packningen inför praktiken :)
Det är ju bara 2 veckor kvar nu! :D
Jag har börjat packa ned sådant som jag inte kommer behöva den sista tiden ;)

Jag har packat:
  • En IKEA-kasse med jackor av olika typ
  • En plastkasse modell större med skor av olika modeller
  • En plastkasse modell medium med ridgrejer och stålhätteskorna
  • En Converse-väska med skönlitteratur
  • En grön rullväska med sommarkläder (Typ klänningar, kjolar, shorts etc) som ej är helt full ;)
Det som är kvar att packa:
  • En rullväska till med resten av kläderna som behövs
  • (En necessär + en smyckesväska)
  • En handväska med alla småpryttlar - Typ dagbok, kalender, laddare, mobil, kamera etc
  • En väska/låda med skolgrejer - Typ praktikpärmen, nödvändig litteratur, datorn etc
  • Kattgrejer - Typ deras necessär, leksaker, mat etc
Haha, och pappa som inbillade sig att jag skulle kunna ta tåget hem ^^
Nog för att jag reser lätt annars med bara en ryggsäck innehållande datorn, skolgrejer och kläder, men nu ska jag vara hemma i 8 månader... Då räcker inte en ryggsäck ;)

Det får nog bli 940n som de hämtar mig med ^^
Jag och missarna kommer ju ta upp hela baksätet och vi behöver nog ett stort bagage till min packning ;) Tur att vi brukar vara bra på att trycka in allt och att jag är i resestorlek och kan komprimera mig :D

Tur att inte hela bohaget skulle med hem i alla fall ;) Det blir nästa gång ^^


Bara två veckor kvar, bara två veckor kvar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar:)

2011-03-05 @ 08:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0