Praktiska examinationer

Nu har de praktiska examinationerna nyss börjat för den första gruppen.
Jag är i andra gruppen som ska examineras klockan 13.00.
Jag hoppas att det går bra ^^ Jag har nu på morgonen läst igenom allt en sista gång och sedan, medan jag badade, så förklarade jag muntligt för mig själv, och katterna som lyssnade med ett halvt öra, hur man skulle göra. Det gick bra då, vi får se hur det går sedan ;)
Det är nervöst men samtidigt inte... Jag hoppas i alla fall att jag klarar det första gången så jag inte behöver göra om något nästa vecka. Det är så mycket då och jag vill inte ha mer att göra då heller. Dessutom vill jag inte få mitt första IG...

Menmen nu ska vi tänka positivt ^^ Det har ju gått bra när jag övat praktiskt och muntligt så nu ska det gå bra ;) Det har jag bestämt! ^^

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0