Projektarbete - DO0038

Nu har jag börjat skriva på mitt projektarbete som ska skrivas under VFU'n.
Jag har lagt upp en mall med alla överskrifter och fixat med framsida, mellanrum, innehållsförteckning, sidnummer och huvudfot. Det är alltid bra att ha detta gjort så är det bara faktan kvar sedan ;) Det är lättare att komma igång om man gjort detta först, för då är man ju redan en bra bit på vägen!
Jag har dessutom valt ut 10 läkemedel som jag ska skriva om och har skrivit i deras verksamma substanser. Imorgon ska jag se om jag kan hitta en bra operation att skriva om ;)

Nu ska jag gå och sova för jag ska upp lite innan 6 imorgon ;) Jag börjar 7.00.
Jag ska nu jobba 12 dagar i sträck... Kommer bli tufft ^^ Men jag vill ju ha påsklov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0