Puh!

Det är mycket att fixa med ;)

Sedan jag slutade skolan för dagen har jag:
  • Handlat
  • Fixat middag
  • Badat
  • Mailat Vänerbrodyr-Paula och klassen - Försöker att rodda detta nu
  • Fått ytterligare ett positivt svar från Bellbreeds - Har även svarat på detta ;)
  • Tagit ur alla sängkläder ur sängen - Ska bara bädda rent sedan
  • Slängt all smutstvätt i tvättkorgen och tvättkassen - Inför morgondagens tvätt ;)
  • Fixat med räkningar - Det är najs när man gör av med endast 12,81 kr på mobilsamtal (varav 1/3 gick åt för att ringa adressändring) ;) och totala mobilräkningen går på endast 42 kr ^^
  • Måttat upp kattmat för 5 dagar framåt
  • Tagit fram kyckling för tining
  • Börjat förbereda mig inför de praktiska examinationerna - Klippt ner naglarna och tagit av/ut alla smycken
Nu ska jag renskriva lite grejer ifrån dagens föreläsning ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Badade du två gånger ikväll? ambitiöst :P

2011-03-04 @ 21:10:26
Postat av: Anna

Haha, nee, det blev lite fel ^^

2011-03-04 @ 21:48:15
URL: http://pureclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0