Sammanfattning

Nu har jag sammanfattat/renskrivit dagens föreläsning.
Lagom till Sveriges värsta bilförare. Så jag kan se det - ensam... Nej, jag är inte bitter -.-
Suck!

Det blev i alla fall mer lättläst för innan var det kluddat typ precis överallt runt vissa bilder. Alltså inte så bra att läsa igenom om man vill ha ett bra flow! Så nu är det renskrivet och organiserat på datorn och utskrivet.

Nu ska jag gå och titta på tv, ensam...
Kan ju hoppas att någon misse vill joina mig i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Rebsve

Hej!

Himla kul att jag hittade din blogg!

Hur kom det sig att du valde att utbilda dig till djursjukskötare?

Och inte till tex. veterinär...?

2011-03-04 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0