Seeegt

Ja, här var det segt...
Gick upp vid typ 8.30 och gav katterna mat. Jag vet att de var uppe och villa ha mat vid 5, men då ignorerade jag Theos energiska kraffsande på matskåpet och tryckte in öronpropparna lite längre in i öronen. Sökte dessutom på Julas hemsida för att de om de har några öronproppar eftersom de här kommer bli slitna på 2 veckor (har redan fått en spricka i den ena) och de har inga vanliga utan bara ett set med öronproppar och ögonmask :( De har ju för fasiken bygg-grejer! De enda andra hörselskydden var stora öronkåpor, men det kan jag ju inte sova med...
Suck. Jag som trodde Jula hade allt...


Ja just det, segt var det.
Jag har nu tränat på de praktiska examinationerna muntligt och läst igenom dem x antal gånger och börjar tröttna. Tror jag ska vila mig i form från och med nu... Känns inte som om det hjälper att läsa det mer. Nu får det gå som det går tror jag ;)
Har dessutom fått höra från diverse håll att allt möjligt är trasigt och krånglar... Roligt... Får se vad som går att göra imorgon nu då.

Nu kanske jag ska bege mig ut ett tag.
Ska kanske ta en sväng till Coop och se om de har öronproppar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0