Seminarieuppgifter

Nu har jag tagit mig igenom hälften av seminarieuppgifterna som jag blev tilldelad.
Vi delade upp det lite i min grupp.
Vi delade upp oss två och två som fick 4 frågor var (2 om smådjur och 2 om häst) så vi får i alla fall två förslag på varje fråga :) Sedan ska vi diskutera, komma överrens om de bästa alternativen och sätta ihop det tillsammans imorgon eftermiddag.
Det tar sin lilla tid och är lite krångligt att veta vad som är de bästa blandningarna... Men det löser sig väl :) Det blir förhoppningsvis inte helt fel och kan man motivera sina val väl tror jag inte att det spelar någon större roll, då får man ju veta på seminariet om det inte brukar kombineras så som man föreslagit och man har lärt sig något nytt ;)

Nu ska jag fortsätta med hästfrågorna mina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0