Sitt...

Jag håller just nu på att träna lite med Tristan ^^

Varje gång Theo ska äta så är han ju där och springer runt och vill sno hennes mat, så jag har funderat ut ett sätt att distrahera honom ^^
Vi har sitt-träning.
Han är ju helt galen i mat och kan inte sitta still när han har fått syn på något som går att äta. Därför har vi börjat träna. Han får ingen matbit förrän han sitter ner och han får inte hoppa efter maten eller försöka ta den själv. Det har gått rätt bra idag, men han är ju alldeles stirrig och helst av allt vill han bara sno hela burken som jag har i handen. Det går i alla fall framåt. När han lärt sig att inte vara så nipprig i närheten av mat så ska jag se om jag kan lära honom lite konster ;) Det hade varit kul om jag lyckades :)

Nu ska jag fixa lite, för snart ska jag till skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0