Sitter just nu hos frisören och får håret ...

Sitter just nu hos frisören och får håret färgat för att fira/trösta mig (vet ju inte vad det blir än så länge). Man vet ju inte hur det gick riktigt, de sa inget och kommenterade inget varken under eller efter. Packningen kändes lite sämre/sämst för det blev lite ont om tid på slutet när jag skulle välja autoklaverad förpackning, så jag vet inte hur det gick. Jag blev tvungen att välja lite blint... Så är det någon uppgift som gick åt pipan så var det väl den i alla fall ;-) Men vi får se imorgon/övermorgon. Efter övningen så gick jag till djursjukhuset och bokade vaccinationstid åt Theo nästa torsdag och sedan begav jag mig till frissan och här sitter jag nu med färg i håret ;-) Får se hur det blir sedan! Nu ska jag sätta mig och ta det lugnt ett tag och bara slappna av :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0