Snart så...

Om en vecka så får jag vakna upp i Jakobsberg ^^
Yay!

Igår så kom Madde ner och gav mig choklad, kattgräs och kattgodis som tack för hjälpen inför statistiktentan :) Hon hade tydligen fått en 4a till och med. Det känns bra att hon kände att min hjälp och mitt formelblad hjälpte ;)

Sedan fick jag skjuts av henne och hennes pojkvän till Elin A där vi skulle kolla på Melodifestivalfinalen :) Det var trevligt. Tyvärr så tycker jag ju inte att det var någon topplåt som vann, men den slår säkert ute i europa. Jag tycker dock att det ändå kan vara lite klass på låtarna, fast det är melodifestivalen... För texten till Popular är ju sådär tycker jag och så är den lite tjatig. Men Saade är ju söt i alla fall och kan ju sjunga...
Min favvo kom sist såklart...
Aja, vi tittade på det i alla fall, åt Gino och glass och sedan lyssnade vi på musik och pratade.
Mycket trevligt!

Idag blir det väl plugg som vanligt... Men nästa helg blir det chill! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0