Sommarjobb!

Yes! Nu har man spikat sommarjobb :D

Idag så har jag pratat med Susanne från Bellbreeds och tagit upp lite saker som ungefär när hon vill att jag ska jobba, lön, hur länge varje dag, när jag ska provjobba osv :)

Jag ska:
  • Dit på besök 14/4 19.00 och bestämma lite datum mer exakt, bli runtvisad och introducerad.
  • Dit och provjobba 6, 14 och 15/5 och få komma in i rutiner etc.
Hon ville ha hjälp typ från midsommar till i början av augusti ungefär, men vi skulle prata mer ingående om datum när jag åker dit 14/4 som sagt ;)

Inte världens fetaste lön, men det låter roligt, avslappnat och hon verkar jättetrevlig. Dessutom slipper man ju alla problem och all oro gällande vad vi får och inte får göra inom djursjukvården. Jag skulle ju inte få göra mycket mer om jag jobbade på djursjukhus, eftersom jag bara skulle anställas som "djurvårdare utökad nivå", och då slipper jag hellre stressen där och jobbar på Bellbreeds! Då får jag träna hund- och katthantering och hygien i sommar ;) Alltid bra!

Nu ska jag fortsätta med pluggeriet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0