Tidig lördag

Ja, gick upp vid 8.10 för då var jag tydligen färdigsoven...
Efter att ha lagt mig vid tolv, med öronproppar i! Jäklar vad nice med öronproppar ^^ Då slipper jag höra de små monstrerna så väl och kan i alla fall sova lite bättre. Jag vet inte om de gör mindre eftersom de inte får mig att reagera eller om jag bara inte hör det... För hör gör jag ju fortfarande, helt tyst blir det ju inte, men det blir mycket bättre. Jag vet också att de försöker, i alla fall Tristan som knatar runt i sängen, leker med lampan, biter mig i tårna, gnäller osv.
Det var även svårt att somna första natten för då hörde jag mina egna hjärtslag jättehögt eftersom jag dämpat alla andra ljud... Läskigt :S

Nu ska jag väl göra något vettigt, typ träna inför måndag, innan det är dags att tvätta klockan 12 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0