6-veckorsprat

Idag så hade jag 6-veckorspratet med min huvudhandledare Tina :)

Vi gick igenom momentlistan för att se vad som var kvar att göra. Vi pratade även om vart jag ville vara och behövde vara de sista 2 veckorna samt hur jag/de tyckte att det gick. De tycker att det går bra och att jag är duktig ^^ Det är bra! Tina sa dessutom idag igen att det inte var omöjligt att det kunde bli en framtida arbetsplats eftersom jag var duktig ;) Så jag hoppas hon kommer ihåg det tills det är dags att söka jobb om ungefär ett år!

Vi pratade även om min ansökan om licens. Hon skulle skriva mitt intyg till imorgon och jag har nu på kvällen fixat med allt annat och lagt det i det förberedda kuvertet.

Mitt ansökningskuvert ska innehålla:
  • Min ansökan
  • Mitt intyg om genomgången kurs i "Grundläggande läkemedelshantering"
  • Kurs- och betygsintyg
  • Intyg från Tina och Västerort
  • Anställningsbevis från Albano
Jag hoppas att mina motiveringar och bilagor duger och att de beviljar min ansökan :)
Det skulle vara trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0