En lista - Bara för att jag har lite tråkigt ^^

Nämn något som gjorde dig glad igår:  Att få sommarlov ^^

Vad gjorde du kl 08 imorse: Hade precis vaknat till så jag låg och funderade på om jag skulle gå upp

Vad gjorde du för 15 min sedan: Provade min nya bikini ;)

Det sista du sa högt: Theo, sluta nu! Hon kraffsade på en garderob...

Det senaste någon sa till dig: Mamma sa något om att kolla på vädret på tv

Vad har du druckit idag: Apelsinjuice imorse och rabarber/hallondryck med ciderkaraktär till middag

Vad var det senaste du åt: Nya Marabou-mjölkchokladen Carribbean med banan och kokos.

Vad var det senaste du köpte: En bikini

Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: Blåsigt men solen skiner äntligen lite

Godaste glassmaken: Hallon, vanilj och choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte

Sover du tungt: Absolut inte :/

Drömmer du mardrömmar: Ibland

Trivs du med ditt jobb: Japp ^^

Favoritklädsel: Jeans

Favoritlåt just nu: Kiss the rain

Vad ser du om du tittar till höger: Tristan som sover i stolen bredvid mig ♥

Vad gör dig glad just nu: Vackert väder, bra musik

Vad ska du göra härnäst: Ska nog ut och ta en powerwalk tror jag om vädret håller i sig :)

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad men lite uttråkad

Favoritgodis: Choklad

Kläder just nu: T-shirt och trosor

Sommarplaner: Sommarjobba 7 Veckor, resa någonstans med Levi, ta det lugnt

Hur många kuddar sover du med: 2-3

Spelar du något instrument: Nej, kan bara sjunga

Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska

Vad är viktigast för dig: Familjen

Är du kittlig: Nej inte speciellt ;)

Snarkar du: Nej ;)

Stjärntecken: Oxe/Tvilling

Äckligaste insekten: ... Gillar väl inte någon insekt speciellt mycket...

Längtar du mest efter just nu: Sommarväder och något kul att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0