En lista

En liten lista som jag har roat mig med en stund ;)

Du heter:
Anna
Smeknamn: Lill-Anna är väl det vanligaste... Sedan har väl Levi några på mig också ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till: -
Beroende av: Böcker, mina missar, Levi, musik
Vad tror folk om dig:
Vad får du oftast komplimanger för: Mina "snälla ögon".
Hur imponerar man på dig: Man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv:
Ibland :)
Äger du några converse: Yes, 4 par ;)
Sprit, cider, vin eller öl: Inget av det ;)
Brukar du bli för full:
Har aldrig blivit och kommer aldrig att bli.
Är du allergisk mot något: Potatis ^^
Hur svarar du i mobilen: Ja, det är Anna om det är någon jag inte känner.
Antal timmar sömn inatt: Lite mindre än tänkt eftersom jag vaknade och var vaken en stund runt tre imorse...
Brukar du komma i tid: Ja, alltid.
När mår du bra: När jag har kontroll, när det är lugnt, är jag är med missarna, familjen och Levi.
När blev du fotad senast: På min födelsedag av Levi.
Hur känner du dig nu: Glad :)
Vanligaste färg på dina kläder: Blå
Vad tycker du om fötter:
Inte den vackraste kroppsdelen precis...
Vad saknar du: Levi ♥
Hade du en bra kväll igår: Jovars :) Bakade muffins med mamma och tog det lugnt.
Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23.
Är du blyg: Yes, bland  folk jag inte känner så väl.
Sysslar du med någon idrott: Ridning och så gymmar jag och går på Friskis & Svettis
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte riktigt.
Har du spytt offentligt: Ja.
Är du nöjd med ditt liv:
För det mesta.
Är du bortskämd:
Beror på hur man ser det, men jag får ju inte bara saker utan sköter mig ju också.
Vad gör du imorgon: Har sommarlov så jag sover ut och ska väl städa lite och så inför brorsans student på onsdag ;)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Hmmm... Vet inte.
Vad längtar du till: Levi får sommarlov.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Japp :) Få men de som är kvar är bra ;)
Hur gammal är du:
21... Usch...
Gröna eller röda äpplen:
Beror på.
Vilken tid gick du upp idag: 06.55
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes.
Har du strumpor på dig nu: Nepp.
Är det okej att gråta: Såklart.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
Har du piercing: Ja, fyra i höger öra, tre i vänster öra och en i naveln.
Vill du gifta dig: Yes.
Vill du ha barn:
Ja.
Solar du ofta: På sommaren, när jag har tid.
Är du bra på att laga mat: Sådär.
Är du flygrädd: Nä.
Hur vig är du:
Ganska vig ;)
Är du musikalisk: Kan sjunga men inget mer.
Vad dricker du helst när du är törstig: Riktigt törstig - Vatten. Annars Cola eller Trocadero.
Vilken är din favoritglass:
Smack
Tror du på ett liv efter döden? Njae...
Tycker du om sushi?
Usch nej! Gillar ju inte ens tillagad fisk...
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, godis eller någon god efterrätt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Morgonmänniska.
Vilken ögonfärg har du:
Mörkbruna.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej inte längre, men har gjort.
Hur ofta tränar/motionerar du: 3 gånger i veckan försöker jag med i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0