Helgen

Helgen har varit bra tycker jag ;)

I fredags var jag och Levi på middag hos honom. Det var trevligt och massa god mat fanns det :) Efter middagen var vi till mig och sov eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen.

På lördagen var jag och resten av familjen upp klockan 6 för att fixa lite med Camaron, P1800an och Buggyn eftersom de skulle på drop-in-entusiast-besiktning. 
Vi var där vid typ 8 då de öppnade och jag och mamma ställde oss med Camaron i kö medan pappa och Johan lastade av P1800an från släpet för att kunna åka och hämta Buggyn.
Vid 9 var Camaron besiktad och klar och efter ett tag kom pappa och Johan med Buggyn så då ställdes de resterande 2 i kö.
Jag åkte hem med Camaron vid 11.15 ungefär och gick och åt lunch med Levi på Tasty's. De andra var kvar tills någon gång på eftermiddagen med de andra. Efter lunchen tog vi en promenad och låg och njöt av solen i en gunga vid Sjöbergska. Efter det var vi hem till mig och tittade på ett Houseavsnitt och ett halft Grey'savsnitt. Efter det var vi hem till honom och det lagades lite middag, vi tittade på den andra halvan av Grey'savsnittet och sedan tittade vi på Dear John. Den var bra :) Sedan sov jag där.


Idag så åkte jag hem vid 9.30 ungefär då Levi skulle övningsköra, jobba och tillbaka till Uppsala för att plugga. Så jag och mamma har varit och handlat dricka till garaget, handlat blommor och planterat dem. Sedan har jag tittat på två Grey'savsnitt till så nu är jag i fas igen ;)
Jag har nu ätit middag ganska nyligen och om ett tag ska jag och mamma till Friskis och träna lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0