Helgen i Uppsala

I helgen så har jag hälsat på Levi i Uppsala :)
Jag kom dit i fredags kväll vid 19-tiden och då åt vi middag. Köttfärssås och spaghetti, mums! Sedan la vi oss ganska tidigt för jag var trött efter en lång vecka ;)

På lördagen så var vi upp vid tio i åtta, åt frukost, duschade och sedan gick vi ut.
Först så var vi bort till Fyrishov och tittade på lite Volleyboll. Juristerna spelade ;) Där träffade vi Levis kompis Simon. Vi tog även en glass där borta :) En Magnum Classic tog jag ^^



Volleyboll :)

Sedan knatade vi in mot stan :) På vägen tog vi en paus och njöt lite av solen vid Fyrisån.



Utsikten vid Fyrisån



Paus i solen

När vi väl kom fram till centrum så tog jag en sväng in på några affärer och hittade lite kläder som jag ska visa sedan.
Efter det begav vi oss hemåt :) Mycket fina hus och liknande hittade jag på vägen ^^



Levi och ån igen ;)



Strömt vatten och våriga träd vid ån



En mysig gränd




Domkyrkan

Sedan var vi ut och åt middag :) En tidig födelsedagspresent ;)
Vi var till en italiensk restaurang som heter Basilico :)



Förrätterna :)



Huvudrätterna

Efter middagen var vi till affären och köpte snacks och hyrde film :) Det blev Take him to the Greek och Killers. De var bra :) Jag tyckte bäst om Killers.



Filmerna ;)


Idag sov vi lite längre (9.30) eftersom vi inte la oss förrän efter 00.30 någon gång och vid 11 var vi vid gymmet :) Jag gick samma pass som Levi och vi var väl färdiga vid 13 ungefär. Efter det var vi och handlade lite mat och sedan blev det ciabatta med currytonfiskröra, tomater och gurka till lunch/middag :) Mums!

Sedan var det tyvärr dags att åka hem :( Men det har varit en mycket trevlig helg ;)
Tack älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Cool dude by the å

Tack själv älskling! Det var den bästa helgen på mycket länge<3

2011-05-15 @ 23:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0