Helgen

Igår så var jag och Levi till stan :)
Vi gick runt lite, tittade i affärer, tittade på körbärsträden i Kungsan som snart blommat färdigt, var till Söder och åt lunch på en thai-restaurang, åt hemgjord italiensk glass och åkte sedan hem :)
Det var mysigt även om det var lite kallt och regnet hängde i luften.
På kvällen tittade vi på Hockey, Sverige-Norge, där vi fick stryk av Norge... No further comments...



Paneangcurry med kyckling och Wok med räkor
Mums!
Starkt och gott var det!




Levis glass och jag med min ^^

Idag så var vi ut på en promis till IKEA och sedan till Barkarby Outlet där jag köpte två nyutgivna Kitty-böcker. Sedan så har vi fixat lite med mitt försök till en ansökan om dispens inför sommaren. Jag har fixat allt förutom något slags intyg från Västerort, men det ska jag försöka fixa nu under veckan.
Sedan har jag tittat på hästhoppning med mamma och ätit grekiska Souvlaki efter att Levi begav sig ut för att övningsköra och åka tillbaka till Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0