Västerort Djursjukhus - Dag 27

Idag var jag på pol/akut.
Jag gick bredvid Carro och jobbade 8-17.

Idag så har jag vaccinerat en massa, assisterat, varit med inne på rummet, skrivit journal, stödmatat en inneliggande kisse, gått ut med en vovve på isol, kopplat dropp, vägt, ringt efter journalkopia etc.

I helgen hade de dessutom haft inbrott på praktiken... De hade brutit sig in genom entrédörren och in i medicinförrådet, men de verkade inte ha tagit något. Mysko!

Idag så har jag även fått se Follikulär konjunktivit och Mammalishyperplasi :) Dessutom råkade vi ut för en konstig ägare som var expert på allt, men ändå inte... Hon var riktigt jobbig och slösade bort 40 minuter av vår tidbok. Hon tyckte dock att vi slösade bort hennes tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0