Västerort Djursjukhus - Dag 28

Idag så var jag på vård.
Jag jobbade 9-18 och gick med Sara och Tina.

Idag så har jag fått vaccinera, ta stygn, ta drän, förbereda mat och mata kissekatter, koppla dropp, assistera, hjälpa till på röntgen, gå på promis med en inneliggande vovve, ge kontrastvätska, ge injektioner, ge medicin oralt, skriva journal, kela med djuren, städa, tvätta, vara med och lyssna på inkommande samtal m.m.

Idag så har det varit lagom mycket att göra :)
Det är rätt mysigt att knåpa själv på vårdavdelningen ;) Gulla, mata, städa, kolla dropp och sådär.

Nu ska jag skriva lite till på mitt arbete. Jag har fått lite information idag som jag kan använda mig av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0