Västerort Djursjukhus - Dag 29

Idag så gick jag på pol, bokad hela dagen :)
Jag jobbade 8-17 och gick bredvid Kim.

Jag har idag tagit 4 blodprov :) Det gick bra! Ett av blodproven var på en hund som tillhörde en klasskompis från gymnasiet ;) Han var mycket snäll!
Sedan har jag assisterat, rakat, tempat, hållt, sett hudskrap för Demodex och tittat på Demodex i mikroskop m.m.

Jag har även lyssnat på samtal och hjälpt Emelie med frågor inför legitimationstentan :) Det kändes bra, för jag kunde alla frågor hon ställde, så något har man lärt sig i alla fall! :) Det märktes att det var våra lärare som skrivit frågorna! Vissa var tagna nästan rätt av från våra prov och föreläsningar och vissa andra var formulerade väldigt likt den faktan vi fått på våra föreläsningar. Så jag gav Emelie lite tips och så.

Nu måste jag springa för jag ska på modevisning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0