Västerort Djursjukhus - Dag 34

Idag så har jag varit lite varstans :)
Jag gick mest med Elise och jobbade 9-18.

Idag så hade vi besök av Ulrika och Emelie, lärare på mitt program :) Det var trevligt. Först så tog vi en rundvandring, jag, Tina, Emelie och Ulrika, och sedan så pratade de först enskilt med Elise och sedan med mig. Det gick bra ;) Till sist fikade vi lite.
Sedan har jag suttit i telefon med Elise, tittat på diskdesinfektorn som de precis installerat, haft hand om djuren på vård, fått info om deras hantering om narkotiska preparat, vaccinerat, varit hållhjälp m.m.

Det har varit en ganska lugn dag och nu på kvällen har jag varit iväg och tränat på Friskis :) Så nu ska jag äta färdigt, bada av mig och sedan blir det Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0