Västerort Djursjukhus - Dag 40

Idag så har jag gått kväll.
Jag gick bredvid Elise och jobbade 13-21.30.

Idag så har jag hjälpt till med en konstrastpassage, tagit blodprov, assisterat vid undersökningar, avlivning, blodprov och ultraljud, tvättat, städat, kopplat dropp, gett injektioner etc.

Även denna kväll var lugn och det var väl bra för djuren, då de slapp vara sjuka, men lite tråkigt för oss som hade lite att göra.

Nu ska jag fixa lite och sedan blir det väl sängen om ett litet tag. Imorgon är det fredag! Det innebär fredagsfrukost på praktiken, sovmorgon till 8 (jobbar 9-18), att Levi kommer hem och att det bara är en dag kvar till min födelsedag! :D
Yay!
Man har dock lite åldersnoja... Blir jag 21 i år liksom? Blir jag 21 på lördag?! :s
Huga! Var jag inte nyss 15 liksom och körde min gula moppe?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0