VFU-arbetet

Nu har jag skrivit lite till på mitt arbete...

...Men det är inge kul :(

Det där om "beskriv utförligt", "motivera väl" etc. kan de ju tyvärr glömma... Det får inte plats! Jag har typ skrivit färdigt uppgift 1 också och har nu mindre än en halv sida kvar till uppgift 4. Jag kanske får plats, men vi får se. Då blir det till att korta ner, formulera om och ändra där det går. Jag vet dock att jag skulle kunna skriva mycket mer och bättre om jag fick mer plats att skriva på.

Det är så tråkigt när det blir så här :( Man vill ju skriva så bra man kan och inte hindras en massa pga platsbrist... Jag begär inte en massa sidor till heller, kanske 1 eller 2 bara så man i alla fall kan motivera lite mer och beskriva lite mer utförligt.

Jag kan ju i alla fall säga att jag hade tur som är på en klinik där de inte har några speciella utfodringsrutiner och läkemedelsrutiner, för då hade jag verkligen inte fått plats!

Nu ska jag lägga ner för idag och snart ska jag titta på House med Levi ^^ Över telefon alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0