VFU-arbetet

Nu har jag skrivit lite till på mitt arbete :)

Jag har nu skrivit färdigt uppgift 2 & 3 och då är det bara uppgift 1 & 4 kvar ;) De känns inte lika stora som 2 & 3 som var väldigt uppdelade i mindre små uppgifter som tog sin lilla tid, så det känns bra!

1an handlar om hygienen på praktikplatsen, om det stämmer överrens med vad vi lärt oss och något borde förbättras och 4an är en instruktion till en bilddiagnostikundersökning med info om förberedelser, hur undersökningen i fråga går till, info till djurägaren med tanke på assistans och skyddsaspekter samt vad den valda metoden innebär tekniskt och när den är lämpligast att använda.

Men det får bli en annan dag ;) För nu ska jag gå och bada, sedan blir det House ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0